Overslaan naar content

Interview met Denice

Kun je jezelf kort voorstellen?

Mijn naam is Denice, ik ben 25 jaar oud en ik kom oorspronkelijk uit Ede. Drie jaar geleden ben ik verhuisd naar Ouderkerk, op een woonboerderij. Hoewel ik een achtergrond heb in het toerisme spraken de werktijden mij niet aan, dus koos ik voor een reguliere kantoorbaan van 9 tot 5. Naast mijn werk ben ik dol op GT (gin-tonic) en heb ik een zwak voor koeienprint en alles wat met koeien te maken heeft. Vandaar dat ik ook op een boerderij woon!

Hoe ben je bij Realworks terechtgekomen?

Op het moment dat ik twijfelde of ik nog in het toerisme wilde blijven of iets anders wilde doen, stuurde Isa Beau, de recruiter van Realworks, mij een berichtje. En dit kwam precies op het juiste moment. De visie van Realworks sprak mij erg aan en ik mocht zelfs een kijkje komen nemen om de sfeer te proeven. Dat beviel me enorm aan en daarom werk ik nu bij Realworks.

Hoe ziet je team eruit?

Inmiddels bestaat ons team voornamelijk uit meer dames dan heren, wat het erg gezellig maakt. We spreken ook buiten werktijd met elkaar af. Het servicedesk team heeft een diverse leeftijdsgroep, variërend van 21 tot 43 jaar. Iedereen brengt iets unieks in het team, wat het erg gezellig maakt.

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?

Onze werkdag begint om 08.30 met een kopje koffie of thee en het beantwoorden van e-mails van de vorige avond. Om 9.00 uur gaan alle communicatielijnen open en beginnen we met chatten, e-mailen en bellen, afhankelijk van het dagdeel.

Rond 12.00 uur hebben we een lunchpauze en om 13.00 uur wisselen we van taak, bijvoorbeeld van chatten naar bellen. Om 17.00 uur wachten we op elkaar en gaan we samen naar huis of hebben we een gezellige borrel of een ander uitje. Vaak organiseren we op woensdag of vrijdag nog leuke activiteiten na het werk.

Wat vind je het leukste aan het werken bij Realworks?

Wat ik zo waardeer is de vrije sfeer waarin we werken. Je kunt echt jezelf zijn zonder dat dit vreemd wordt gevonden. Bij mijn vorige werkgevers heb ik dat anders ervaren. Het is hier informeel en vrij, en doordat je alles kunt bespreken, is het ook erg gezellig. Dit geldt niet alleen binnen ons team, maar ook met andere teams, ongeacht de functie van de medewerker.

Hoe heb je de eerste week ervaren?

Het was een drukke week, maar erg leuk om iedereen te leren kennen. Aan het einde van de dag was ik wel moe door de hoeveelheid informatie, maar het is geweldig om meteen het hele bedrijf te leren kennen. Bij andere bedrijven gaat dit soms stap voor stap of moet je het zelf uitzoeken. Hier word je meteen meegenomen in wat elke afdeling doet. Dit is goed, want zo weet je wat je aan iemand hebt of bij wie je moet zijn.

Hoe houd je je kennis up-to-date?

Bij de servicedesk leer ik elke dag wat nieuws. We hebben ook regelmatig demo's en ochtendmomenten waar verschillende teams uitleg geven over nieuwe functionaliteiten. Dus eigenlijk leer je elke dag wat nieuws. Ik geloof ook niet dat je ooit bent uitgeleerd bij Realworks. Als ik alles weet, zou ik graag een cursus willen volgen. Er zijn genoeg mogelijkheden om je kennis bij te houden!

Wil je nog iets kwijt?

Tot slot wil ik graag zeggen: Kom werken bij Realworks, want naar mijn mening is het servicedesk team het leukste team! Mocht je vragen hebben, laten we dan samen een GT drinken dan vertel ik je graag meer.