Customer Support Medewerker

Job description

Heb jij interesse in vastgoed en IT? Vind je het leuk om klanten te woord te staan? Dan is de rol van Customer Support Medewerker wat voor jou!
Onze klant is de makelaar, de makelaar gebruikt Realworks om al zijn dagelijkse werkzaamheden te kunnen doen. Je kunt je wel voorstellen dat een makelaar een vraagt heeft, hier kom jij de hoek om kijken!
Als Customer Support Medewerker ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse vragen die bij ons binnen komen over Realworks. Deze vragen worden niet alleen telefonisch gesteld, maar ook via de e-mail en chat. Je lost deze vragen zelfstandig op, registreert ze en zorgt ervoor dat onze klanten happy blijven.
Doormiddel van een training en een inwerkperiode van 3 maanden, door Justin en Raymond, weet jij straks alle goede antwoorden.
De vraag: ‘’ik ben mijn logingegevens kwijt’’ heb jij straks binnen no-time opgelost.
De dag bestaat uit twee dagdelen waarbij je bij elk dagdeel een andere taak krijgt: bellen, chatten, mailen en de updates testen. Tijdens de dagdelen hebben we als team veel contact, naast het verdelen van de taken hebben we ook veel fun! Met jouw spontaniteit en gedrevenheid maak je de makelaar blij.
Jouw verantwoordelijkheden zijn:

  • Ondersteuning bieden aan de makelaar;
  • Het oplossen van uiteenlopende problemen;
  • De communicatie met het team hierover.


Jouw team:

Je werkt in een jong en gezellig team van 11 collega’s, samen met je collega’s ben je de oren en de ogen van het bedrijf. Je bent de eerste die constateert of er een probleem is en lost die op. Om onderdeel te worden van dit team, ben je naast een leuke collega ook klantgericht.

Job requirements

Verder bezit je de volgende kwaliteiten:

  • Jouw communicatieve vaardigheden zijn zowel mondelings als schriftelijk uitstekend;
  • Je hebt in ieder geval MBO denk -en werkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Klantvriendelijkheid staat bij jou op nummer 1;
  • Samenwerken en elkaar helpen vind je belangrijk;
  • Je bent leergierig en staat open voor een nieuwe uitdaging;
  • Tijdens kantooruren werken is voor jou geen probleem (wij werken van ma t/m vrij van 08.30 -17.30);
  • Ervaring met klantcontact is een absolute pre.


Wij bieden:

Bij Realworks bieden we veel ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. We zijn gevestigd op een prachtig kantoor in het hartje van Amsterdam, goed te bereiken met het OV. Je werkt samen met 75 collega’s in kleine teams, waardoor je veel verantwoordelijkheid krijgt.

Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

  • Een uitstekend salaris en 25 vakantiedagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Wij regelen een volledige werkplek bij je thuis, zodat je Corona proof aan de slag kunt;
  • Een laptop;
  • Leuke uitjes en activiteiten, zoals een Bootcamp;
  • Een informele werksfeer met jonge, enthousiaste collega’s;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, congressen en opleidingen.

Hoe ziet ons proces eruit?

  1. Je solliciteert doormiddel van de sollicitatiebutton
  2. Telefonische screening door de Recruiter
  3. 1e interview
  4. 2e interview
  5. Aanbod

Meer informatie?

Bel of mail onze Recruiter Isa Beau van den Berge op +31638159460 of naar recruitment@realworks.nl
Benieuwd naar jouw toekomstige collega's? Bekijk hier het interview met Norman!