
Customer Support Medewerker
- Hybride
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
- Customer Support
Functieomschrijving
Als Customer Support Medewerker bij Realworks ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten: de makelaar. Jij weet met jouw communicatie en servicegerichtheid iedere makelaar goed te helpen en met zelfs een glimlach achter te laten. Of het nu gaat om vragen over het Realworks-systeem of over het klantenportaal Move.nl, jij zorgt voor een duidelijk antwoord en denkt mee over de beste oplossing.
Makelaars gebruiken Realworks om slimmer en efficiënter te werken: van woningaanbod invoeren tot klantdossiers beheren en publiceren op Funda. Via Move.nl krijgt de klant (kopers en verkopers) helder inzicht in elke stap van het proces.
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s vorm je de oren en ogen van Realworks. Jij bent vaak als eerste op de hoogte wanneer er iets speelt en je schakelt meteen. Via de telefoon, chat en e-mail help jij makelaars bij de dagelijkse vragen. Je werkdag is verdeeld in twee afwisselende dagdelen, waarin je je richt op één van de volgende taken:
Telefonisch contact met makelaars;
Vragen beantwoorden via chat of e-mail;
Het testen van nieuwe systeemupdates.
En geen zorgen: je wordt goed begeleid! Dankzij een uitgebreid inwerktraject heb jij straks het systeem volledig in de vingers. Binnen no-time los jij vragen over bijvoorbeeld Move.nl of het softwaresysteem moeiteloos op. Tijdens je werk krijg je bovendien volop mogelijkheden om door te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen Realworks. Daarnaast kun je met ons Learning & Development-budget trainingen volgen die passen bij jouw ambities. Of je nu je expertise in Customer Support wil vergroten of een nieuwe richting binnen Realworks wil ontdekken, alles is mogelijk!
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Je biedt ondersteuning aan makelaars bij vragen over Realworks en Move.nl;
Je test nieuwe updates en geeft feedback op verbeterpunten;
De communicatie met het team hierover.
Jouw team:
Je werkt in een hecht en gezellig team van 10 collega’s. Als team maken jullie de makelaar blij door middel van spontaniteit en gedrevenheid. Niet alleen tijdens het werk hebben jullie plezier met elkaar, maar ook buiten het werk om. Jullie gaan vaak samen borrelen of organiseren andere leuke activiteiten, zoals een boottour door de grachten van Amsterdam. Om onderdeel te worden van dit team, ben je naast een leuke collega ook klantgericht.
Vereisten
Verder bezit je de volgende kwaliteiten:
Jouw communicatieve vaardigheden zijn zowel mondelings als schriftelijk uitstekend;
Je hebt in ieder geval MBO denk- en werkniveau;
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
Klantvriendelijkheid staat bij jou op nummer 1;
Samenwerken en elkaar helpen vind je belangrijk;
Je bent leergierig en staat open voor een nieuwe uitdaging;
Tijdens kantooruren werken is voor jou geen probleem (wij werken van ma t/m vrij van 08.30 -17.00);
Ervaring met klantcontact is een absolute pre.
Wij bieden
Bij Realworks bieden we veel ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. We zijn gevestigd in een prachtig kantoor in het hartje van Amsterdam, goed te bereiken met het ov. Je werkt samen met 100+ collega’s in kleine teams, waardoor je veel verantwoordelijkheid krijgt.
Kom je bij ons werken, dan bieden we je:
Work-life balance: Werken bij Realworks betekent het dat je tijd hebt voor werk én voor leuke dingen;
Gezonde lunch: Geniet van een heerlijke (gratis) gezonde lunch op kantoor en tank weer helemaal bij;
Flexibiliteit is de troef: Ervaar de vrijheid van hybride werken en flexibele werktijden;
Amsterdamse Hub: Ons kantoor is gevestigd in het hartje Amsterdam en is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer;
Reiskostenvergoeding: Geniet van het gemak van een deur-tot-deur vergoeding als je naar kantoor reist;
Werkstation: Ontvang de nieuwste laptop, of je nu een fan bent van de MacBook Pro of Windows, zodat je altijd up-to-date en in stijl kunt werken;
Onvergetelijke teamuitjes: Geniet van gezellige borrels en teambuilding, zoals Mudmasters, voor onvergetelijke momenten en de leukste kwartaalfeesten;
Ontwikkelingsbudget: Geef jezelf een boost met het jaarlijkse budget om verder te leren, zodat je altijd blijft groeien en jezelf kunt blijven ontwikkelen;
De kapitein op je eigen schip: Dankzij onze zelfsturende teams geniet je van veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
Funbreaks: neem de tijd om te ontspannen tijdens jouw 25-jaarlijkse vakantiedagen;
Pensioenregeling: Geen zorgen, we denken aan je toekomst. Realworks spaart voor je pensioen.
Hoe ziet ons proces eruit?
Solliciteren: Klik op de sollicitatieknop om te beginnen.
Telefoonscreening: Maak indruk tijdens een boeiend telefoongesprek.
Eerste Interview: Laat je talenten zien en pas binnen het team.
Tweede Interview: Duik dieper in je compatibiliteit met ons.
Gefeliciteerd! Je bent een stap dichterbij om een Realworker te worden.
Meer informatie?
Bel of mail onze Recruiter Isa Beau van den Berge op +31638159460 of naar recruitment@realworks.nl
Ben je benieuwd hoe je dag eruit ziet als Customer Support Medewerker bij Realworks? Bekijk het interview met Denice hier.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
