Overslaan naar content

Customer Support Medewerker

  • Hybride
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Customer Support

Functieomschrijving

Als een REAL Customer Support Medewerker bij Realworks, weet je als geen ander hoe je de makelaar (onze klanten) omver blaast met jouw antwoorden op de gestelde vragen.

De makelaar gebruikt Realworks om al zijn dagelijkse werkzaamheden te kunnen doen. Daarnaast gebruikt de makelaar ook ons product Move.nl, als klantenportaal. Als de makelaar een vraag heeft over het systeem of Move.nl, ben jij zijn eerste aanspreek punt.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s ben je de oren en de ogen van het bedrijf. Je bent de eerste die constateert of er een probleem is en lost die op. Je staat de makelaar niet alleen telefonisch te woord, maar ook via onze chatbox en e-mail. Natuurlijk hoef je niet alles meteen te weten. Door middel van een training en een inwerkperiode, door het gehele team, weet jij straks alle goede antwoorden. De vragen over bijvoorbeeld het klantenportaal Move.nl heb jij dan binnen no-time opgelost.

De dag bestaat uit twee dagdelen waarbij je bij elk dagdeel een andere taak krijgt: bellen, chatten, mailen en de updates testen. Tijdens de dagdelen hebben we als team veel contact, naast het verdelen van de taken hebben we ook veel fun! 

Jouw verantwoordelijkheden zijn:

  • Ondersteuning bieden aan de makelaar;
  • Het oplossen van uiteenlopende problemen;
  • De communicatie met het team hierover.

Jouw team:

Je werkt in een hecht en gezellig team van 9 collega’s. Als team maken jullie de makelaar blij door middel van spontaniteit en gedrevenheid. Niet alleen tijdens het werk hebben jullie plezier met elkaar, maar ook buiten het werk om. Jullie gaan vaak samen borrelen, naar de bioscoop of organiseren jullie andere leuke activiteiten. Om onderdeel te worden van dit team, ben je naast een leuke collega ook klantgericht.

Vereisten

Verder bezit je de volgende kwaliteiten:

  • Jouw communicatieve vaardigheden zijn zowel mondelings als schriftelijk uitstekend;
  • Je hebt in ieder geval MBO denk- en werkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Klantvriendelijkheid staat bij jou op nummer 1;
  • Samenwerken en elkaar helpen vind je belangrijk;
  • Je bent leergierig en staat open voor een nieuwe uitdaging;
  • Tijdens kantooruren werken is voor jou geen probleem (wij werken van ma t/m vrij van 08.30 -17.30);
  • Ervaring met klantcontact is een absolute pre.


Wij bieden:

Bij Realworks bieden we veel ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling. Wij zijn gevestigd in een prachtig kantoor in het hartje van Amsterdam, goed bereikbaar Je werkt samen met een grote groep van ruim 100 collega’s in aparte teams.

Kom je bij ons werken, dan bieden we je:

  • Work-life balance: Werken bij Realworks betekent het dat je tijd hebt voor werk én voor leuke dingen;
  • Gezonde lunch: Geniet van een heerlijke (gratis) gezonde lunch op kantoor en tank weer helemaal bij;
  • Flexibiliteit is de troef: Ervaar de vrijheid van hybride werken en flexibele werktijden;
  • Amsterdamse Hub: Ons kantoor is gevestigd in het hartje Amsterdam en is gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer;
  • Reiskostenvergoeding: Geniet van het gemak van een deur-tot-deur vergoeding als je naar kantoor reist;
  • Werkstation: Ontvang de nieuwste laptop, of je nu een fan bent van de MacBook Pro of Windows, zodat je altijd up-to-date en in stijl kunt werken;
  • Onvergetelijke teamuitjes: Geniet van gezellige borrels en teambuilding, zoals Mudmasters, voor onvergetelijke momenten en de leukste kwartaalfeesten;
  • Ontwikkelingsbudget: Geef jezelf een boost met het jaarlijkse budget om verder te leren, zodat je altijd blijft groeien en jezelf kunt blijven ontwikkelen;
  • De kapitein op je eigen schip: Dankzij onze zelfsturende teams geniet je van veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
  • Funbreaks: neem de tijd om te ontspannen tijdens jouw 25-jaarlijkse vakantiedagen;
  • Pensioenregeling: Geen zorgen, we denken aan je toekomst. Realworks spaart voor je pensioen.



Hoe ziet ons proces eruit?

  1. Solliciteren: Klik op de sollicitatieknop om te beginnen.
  2. Telefoonscreening: Maak indruk tijdens een boeiend telefoongesprek.
  3. Eerste Interview: Laat je talenten zien en pas binnen het team.
  4. Tweede Interview: Duik dieper in je compatibiliteit met ons.
  5. Gefeliciteerd! Je bent een stap dichterbij om een Realworker te worden.


Meer informatie?

Bel of mail onze Recruiter Isa Beau van den Berge op +31638159460 of naar recruitment@realworks.nl
Ben je benieuwd hoe je dag eruit ziet als Customer Support Medewerker bij Realworks? Bekijk het interview met Denice hier.

of